Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2022

Καλώς ορίσατε!

Καλησπέρα σας.

Είμαι ο Αποστόλης Λάλος, φοιτητής στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης στο ΕΚΠΑ, και από σήμερα ξεκινάμε ένα μεγάλο ταξίδι στον χώρο του Blogger. Σάς παρουσιάζω, λοιπόν, το Headhunter: λίγο "βαρύς" ο τίτλος και το γνωρίζω, αλλά προέρχεται από μία εκ των ταινιών που μού έχουν προκαλέσει εντύπωση, συγκεκριμένα από την νορβηγικής παραγωγής ταινία "Headhunters", του 2011.

Ας μη μακρηγορώ με αυτά, όμως. Το καίριο ερώτημα είναι "τι θα βλέπουμε εδώ;". Στο παρόν blog, θα ανεβάζω απόψεις μου ή ρεπορτάζ σχετικά με θέματα κυρίως εγκληματολογικά και κοινωνικού ενδιαφέροντος, αν και υπάρχουν και πολιτικά ζητήματα που δεν γίνεται να μείνουν εκτός. 

Θα υπάρξει, ωστόσο, και μια παρέκκλιση: έχοντας γράψει στο πρόσφατο παρελθόν κάποια ανομοιοκατάληκτα ποιήματα μου, εκ των οποίων κάποια έχω ανεβάσει στο παρελθόν και στο Facebook, θα φροντίσω ώστε μερικά να υπάρχουν και εδώ. 

Στόχος μου είναι να διατηρώ μια τακτική επικοινωνία με τους χρήστες - αναγνώστες, εσάς δηλαδή, συνεπώς θα ανεβάζω τουλάχιστον 2 φορές μες στην εβδομάδα κάποιο κείμενο μου εδώ. 

Αυτά είχα να πω... Καλή αρχή, "Headhunter"! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Reminder: Το έγκλημα των Τεμπών και η «δημοσιογραφία του Νέρωνα»

(πηγή εικόνας: cyprustimes.com) Ένας χρόνος κλείνει σήμερα από το σιδηροδρομικό έγκλημα στον Ευαγγελισμό της Λάρισας, που είχε τον τραγικό α...